Notifikační emaily

Notifikační emaily informují kontaktního uživatele o chybách během jednotlivých spuštění příslušných integrací. Momentálně existují 4 typy chybových emailů, které Connectify posílá a které by měly uživateli pomoci s případným řešením problémů.

Chyby přenosu

Tento typ emailu informuje o tom, že stpuštění integrace se podařilo, ale při práci s některými záznamy nastala chyba. V emailu také naleznete seznam položek u kterých problém nastal a jakou operaci se integrace snažila udělat.

Rozložení příkladového chybového záznamu "Iris jewlery s.r.o. (53) - Creation (PohodaImport - AD (Company))"

  • Iris jewlery s.r.o. - Název záznamu
  • 53 - Id záznamu ze zdrojového systému
  • Creation - Akce kterou se integrace pokusila udelat
    • Creation - Vytvoření
    • Update - Aktualizace
  • PohodaImport - Směr, kterým se integrace snažila záznam přenést
  • AD (Company) - Typ entity, o kterou se jedná.
    • AD - Typ entity v Pohodě
    • Company - Typ entity v Raynetu

Nespecifikovaná chyba

Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože připojení k jednomu ze systémů selhalo. Pokud se jedná o ojedinělé chyby, stojí za tím nejspíše krátkodobé výpadky integrovaného systému, databáze Pohody, či MServeru a email není potřeba nijak řešit. Ovšem pokud dostanete více chyb za sebou, je potřeba najít příčinu. Nejčastějším problémem bývá vypnutý MServer, vyčerpání limitu dotazů na integrovaný systém, či změna hesla v jednom ze systémů. Pokud se zdá být vše v pořádku, neváhejte nás kontaktovat a my vám pomůžeme problém najít.

Nedostupný klient

Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože klient Connectify nainstalovaný na vašem zařízení je nedostupný. K této chybě dochází většinou po vypnutí klienta během aktualizace Pohody, či restartu vašeho zařízení. K vyřešení problému stačí otevřít aplikaci Služby (Services), najít službu Connectify, kliknout na ni pravým tlačítkem a zvolit Start.

Datová uzávěrka

Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože v účetní jednotce Pohody na kterou je integrace napojena došlo k datové uzávěrce. V takovém případě je potřeba nám poslat název nové účetní jednotky emailem, abychom na ni integraci přepojili. Také doporučujeme zkontrolovat, že váš MServer se přenastavil na novou účetní jednotku.