Notifikační emaily informují kontaktního uživatele o chybách během jednotlivých spuštění příslušných integrací. Momentálně existují 4 typy chybových emailů, které Connectify posílá a které by měly uživateli pomoci s případným řešením problémů.
Tento typ emailu informuje o tom, že stpuštění integrace se podařilo, ale při práci s některými záznamy nastala chyba. V emailu také naleznete seznam položek u kterých problém nastal a jakou operaci se integrace snažila udělat.
Rozložení příkladového chybového záznamu "Iris jewlery s.r.o. (53) - Creation (PohodaImport - AD (Company))"
Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože připojení k jednomu ze systémů selhalo. Pokud se jedná o ojedinělé chyby, stojí za tím nejspíše krátkodobé výpadky integrovaného systému, databáze Pohody, či MServeru a email není potřeba nijak řešit. Ovšem pokud dostanete více chyb za sebou, je potřeba najít příčinu. Nejčastějším problémem bývá vypnutý MServer, vyčerpání limitu dotazů na integrovaný systém, či změna hesla v jednom ze systémů. Pokud se zdá být vše v pořádku, neváhejte nás kontaktovat a my vám pomůžeme problém najít.
Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože v účetní jednotce Pohody na kterou je integrace napojena došlo k datové uzávěrce. V takovém případě je potřeba nám poslat název nové účetní jednotky emailem, abychom na ni integraci přepojili. Také doporučujeme zkontrolovat, že váš MServer se přenastavil na novou účetní jednotku.