Notifikační emaily

Notifikační emaily platformy Connectify jsou rozdělené na dva základní typy. Prvním typem je tak zvaný Connectify report, který je zasílán kontaktním uživatelům v nastavitelných intervalech a obsahuje souhrn všech chyb ze všech integrací zákazníka v jednom emailu. Druhým typem emailu jsou notifikační emaily zasílané ihned po tom, co nějaká chyba nastane. Connectify ve výchozím nastavení posílá pouze Connectify reporty ve 30ti minutových intervalech, toto nastavení lze však změnit v klientské sekci. Oba typy emailů platforma zasílá pouze v případě, že v synchronizaci dat nastane nějaká chyba.

Connectify report

Connectify report obsahuje informace o stavu klienta Connectify, stavu vašich integrací a také jednotlivé chyby, které nastaly při synchronizaci vašich dat. Popisy v kategoriích Stav klienta Connectify a Stav integrací vždy začínají aktuálním stavem (např. OK), který je v případě historických chyb následován časovým rozmezím ve kterém chyby nastávaly.

Sekce chybové záznamy obsahuje tabulku pro každou z vašich integrací kde každý řádek vyjadřuje chybu přenosu jednoho záznamu, jako je tomu například u produktu "879 (222) - Creation (PohodaExport - SKz (Product))"

  • 879 - Kód produktu
  • 222 - Id záznamu ze zdrojového systému
  • Creation - Akce kterou se integrace pokusila udělat
    • Creation - Vytvoření
    • Update - Aktualizace
  • PohodaExport - Směr, kterým se integrace snažila záznam přenést
  • SKz (Product) - Typ entity, o kterou se jedná.
    • SKz - Typ entity v Pohodě
    • Product - Typ entity v Raynetu

Okamžité notifikační emaily


Chyby přenosu

Tento typ emailu informuje o tom, že stpuštění integrace se podařilo, ale při práci s některými záznamy nastala chyba. V emailu také naleznete seznam položek u kterých problém nastal a jakou operaci se integrace snažila udělat.

Rozložení příkladového chybového záznamu "Iris jewlery s.r.o. (53) - Creation (PohodaImport - AD (Company))"

  • Iris jewlery s.r.o. - Název záznamu
  • 53 - Id záznamu ze zdrojového systému
  • Creation - Akce kterou se integrace pokusila udělat
    • Creation - Vytvoření
    • Update - Aktualizace
  • PohodaImport - Směr, kterým se integrace snažila záznam přenést
  • AD (Company) - Typ entity, o kterou se jedná.
    • AD - Typ entity v Pohodě
    • Company - Typ entity v Raynetu

Nespecifikovaná chyba

Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože připojení k jednomu ze systémů selhalo. Pokud se jedná o ojedinělé chyby, stojí za tím nejspíše krátkodobé výpadky integrovaného systému, databáze Pohody, či MServeru a email není potřeba nijak řešit. Ovšem pokud dostanete více chyb za sebou, je potřeba najít příčinu. Nejčastějším problémem bývá vypnutý MServer, vyčerpání limitu dotazů na integrovaný systém, či změna hesla v jednom ze systémů. Pokud se zdá být vše v pořádku, neváhejte nás kontaktovat a my vám pomůžeme problém najít.

Nedostupný klient

Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože klient Connectify nainstalovaný na vašem zařízení je nedostupný. K této chybě dochází většinou po vypnutí klienta během aktualizace Pohody, či restartu vašeho zařízení. K vyřešení problému stačí otevřít aplikaci Služby (Services), najít službu Connectify, kliknout na ni pravým tlačítkem a zvolit Start.

Datová uzávěrka

Tento typ emailu informuje o tom, že spuštění integrace se nezdařilo, protože v účetní jednotce Pohody na kterou je integrace napojena došlo k datové uzávěrce. V takovém případě je potřeba nám poslat název nové účetní jednotky emailem, abychom na ni integraci přepojili. Také doporučujeme zkontrolovat, že váš MServer se přenastavil na novou účetní jednotku.