Správa Alza reklamací je jedním z integračních modulů nabízených v platformě Connectify. Modul v nastavitelných časových intervalech aktualizuje stavy reklamací v Alze na základě zvolených parametrů z Pohody. Integraci lze používat s libovolnou agendou v Pohodě jako například Reklamace, Servis, či uživatelksými agendami. Pohoda momentálně nepodporuje u agend Servis a Reklamace xml import, je tedy potřeba záznamy zakládat ručně a uvést na nich číslo reklamace Alzy. Toto omezení je však pouze dočasné, podpora xml importu u těchto agend by měla být do Pohody přidána během roku 2023.
Modul umožňuje nastavit jak vlastní podmínky určující která data budou přenášena, tak vlastní mapování polí určující kam budou přenášena. Díky tomu dokážeme modul maximálně přizpůsobit vaší workflow.
Connectify Vám bude posílat notifikační emaily o nepovedených přenosech ve Vašich integracích. Detalní informace o chybách si následně můžete zobrazit v logách, které najdete v naší klientské sekci.
Integraci je možné po dobu jednoho týdne vyzkoušet zdarma a zaplatit nasazovací poplatek pouze v případě, že se rozhodnete integraci nadále využívat. Poplatky za rozšířená nastavení se platí bez ohledu na to, zda je integrace v trial verzi, či ne.