O integraci

Správa Alza reklamací je jedním z integračních modulů nabízených v platformě Connectify. Modul v nastavitelných časových intervalech aktualizuje stavy reklamací v Alze na základě zvolených parametrů z Pohody. Integraci lze používat s libovolnou agendou v Pohodě jako například Reklamace, Servis, či uživatelksými agendami. Pohoda momentálně nepodporuje u agend Servis a Reklamace xml import, je tedy potřeba záznamy zakládat ručně a uvést na nich číslo reklamace Alzy. Toto omezení je však pouze dočasné, podpora xml importu u těchto agend by měla být do Pohody přidána během roku 2023.

Nastavitelnost

Modul umožňuje nastavit jak vlastní podmínky určující která data budou přenášena, tak vlastní mapování polí určující kam budou přenášena. Díky tomu dokážeme modul maximálně přizpůsobit vaší workflow.

Sledujte své integrace

Connectify Vám bude posílat notifikační emaily o nepovedených přenosech ve Vašich integracích. Detalní informace o chybách si následně můžete zobrazit v logách, které najdete v naší klientské sekci.

Ceník

Integraci je možné po dobu jednoho týdne vyzkoušet zdarma a zaplatit nasazovací poplatek pouze v případě, že se rozhodnete integraci nadále využívat. Poplatky za rozšířená nastavení se platí bez ohledu na to, zda je integrace v trial verzi, či ne.

  • Nasazení (Zahrnuje 1,5h konzultací, základní nastavení integrace, instalaci klienta Connectify a nastavení MServeru + záloh Pohody) - 4000 Kč / 160 €
  • Provoz instance - 400 Kč / 16 € za měsíc
  • Rozšířená nastavení (např. nastavení vlastních filtrů, rozšířených mapování polí atd.) - 1500 Kč / 60 € za hodinu

Napište nám